super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


buah hati pengarang jantungku

Alhamdulilah,
pada mulanya hati ini mahu berkawan sahaja ,hoii sape tanak kawan dengan lelaki handsome nih hihii,tapi enth macam mane bole semakin rapat pulak dengan si kacak nih HAHA,kakak dia laa mulakan segalanya sebenarnya.Kakak dia la cakap nih adek along ,halim namanya tuh emy hihih,dari situ laa dia tanya mcam mcam dah macam polis daa,ofcourse laa time tuh memang aku malu sikit sebab aku orang baru practical kat situ kan hehe.
teringat pulak member aku nih ade wechat si halim nih,aku pown mintah kat dia last last dia tak kasi pown :'(( ,aku pown tebalkan muka aku pada hari berikutnya knon nya tanya ade wechat tak ? HAHA dia cakap ade ,aku suru dia add sebab line kat camera aku tade khakah dari situu laa mula sebenarnya,act aku nih ade masalah ingatan sikit sobsob
ade yang aku ingat ade yang aku tak ingat ,the best part aku mula kena family dia baru je dekat 2minggu kenal dengan kakak,alim,amy ,kakak dia invite pegi ruma dia sbb beday anak buah dia kena pulak dia tak kerja huh bosan habis en masseh tuh ,sbb dia tade .
aku pown ambil keputusan pegi ruma dia tapi aku tak thu haha ,kakak dia call bella nak pergi ruma nih nanti kau jumpe dia mane mane kiki.
lepas tuh aku dapat tahu dia bru je broke off ngan ex dia pergg aku rasa masa tuh memang aku ade pelluang tpi aku nih jahat sbb masa tuh aku belum break-off ngn ex aku ,act aku memang nak break-off ngn dia cuma tak sampai hati je nak cakap,sbb aku rasa relay aku tuh mcm aku suka jee tade nak bawak kemana mana . --; last last masa aku kat practical aku mintak breakk tapi mesti semua ingat aku dah jumpe lain huhu memang ramai yang tak tahu kisah sebenarnya taww sedihkann tapeh laa mulut orang kan memang tak bolee ckp apa la kann

terima kaseh sayang atas perkenalan permulaan di practical di T.G.I Friday insyallah akan sampai ke jinjang pelamin Amin ,Aku bersyukur sebab dapat berkenalan dengan dia ,apa yang aku idamkan lengkap :) aku suka lelaki tak smoke tak percayakan dia tak smoke . hihih terima kaseh lagy sayang sudah hampir 1 tahun 1 bulan.