super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


jangan pertikaikan

hyee
assalammuaikum,

Pasti semua pelik nape aku break dengan uzair right ?
act aku break dengan dia hmm aku cuba faham dia aku cuba tapi kami ta sehaluan aku bukan jenis suka dikongkong itu bukan aku ,aku cuba jaga relay nih .tapi ta bolee ,at the same time aku still contact dengan ex aku ,tapi aku ta bagi tahu dia ,yess masa tuh aku still sayang ex aku tuh .hmm. hidup aku tak sama macam orang lain ,aku ade familyy bisnes so kadang kadang buzy tuh sampai nak pegang hp pown ta sempatt huh --'
Second sebab kepala otak aku serabut asyik asyik gaduh then dia tak sepatutnya tanya soalan tuhh aku naik fedap daa..
third act aku da mlas nak couplecouple nk fikir study jee duluuu .

sorry uzair act sebelum pegi practikal saya nak mintak break tappi ta sampai hati ,tapi saya kena bagi tahu yang jujur uzair maaf saya ta sebaik  awak awak inginkan mungkin ade yang lebih baik dari saya keyyy saya doakann ,tapi kita still bole kawan itu pown kalau awak nak kann saya tanak bermusuh dalam kamus hidup tade istilah musuh .