super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


he stole my heart

this boy stole my heart :)

HAHA XD i admit i sukkaa awakk keyy ta bolee nak nafikan daa,saya jujur first time saya nampak awak nak sangat kawan dengan awak tapii sayaa takutt yee laa orang handsome mcam awak mane nak pandang budak comot mcm saya kann HAHA :)  pada mulaanyaa saya maluu sangat nak bual dengan awak ,nmpk awak lagyy laa .hee tapi darii along laa saya mula tegur dengan awakk rapat dengan awakk HEE ,andd satu harituh allong ajak saya pegi rumaa awakk wahhh ! tak sangka pulakk enn saya pegii macam mimpi masa tuhh padahal belum relay apaapa pownn kehkeh . dapat meet mother-in-law haha abg kakak ipar semuaa laa bestt sangat tapi masa tuh saya malu ye la saya sorang enn maunya tak malu .tapi apaapa pownn sayaa happy sangat dapat enter dalam kehidupan awakk sayangg muahh :* HAHA . hopelly our relay utill jannah :) Amin .