super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


26 mei 2013

 hyy assalammuaikum ,
yeahhh thankie u cik boss sbb request saya di approve :) dapat date sesama dengan buahhati .
hanya saya dan awak harituh bahagia sangat kan bagus kalau saya sah menjadi permaisuri di hati awakk *echh gatal pulakk .kita pergi tengok cinema cerita FF6 WAHH! AWESOMES gempak sangat cerita tuhh aww .happyy sangatt .then da hbis tengok wayang terus balik rumaa awak tuptup tade orang kat rumaa rupanya semua kat kedai depan pergi dinner :)

Awak terima kasihh dekat semua familyy awakk saya rasa saya sudah menjadi sebahagiaan dalam keluarga awakk seriusly saya tak pernah rasa macam nihh taww ,family awak care pasal saya :)

muhammad halim rahmad setelus hati saya ingin menyatakan awak laa raja di hati saya Insyaallah saya berharap awak menjadi raja dihati saya untuk selamanyaa biyy :)