super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


thanks for everything


assalammuaikum,
hyee yaww .

ehemm nampak lelaki kat atas ni hehe .nama dia uzair m.nordin HAHA ,kenapaa erkk tetibe story pasal dia wah ! sebab sekarang saya bersama dia hehe 1.1.2013 jam 3.31 pagi saya menerima dia :)
cerita ni bermulaa dari sini hehe actually dia dah lama dalam perhatian bella cuba masa je ta izinkan hehe  first time bella nmpk dia nak sangat kawan dengan dia tapi emmm enth laa takut dia tak nak kawan dgn kita jee masa nmpk dia ,dia selalu pakai cap kuning hehe :) first time berkawan dgn dia dalam around bulan 12 mcm tuh laa hehe ,masa tuh tengah lepak dgn abg yont kat library emm mulamula nak ddk sebelah dia tapi ta jadi ddk sebelah abg yont dia pulak ddk dpn mata wahh ! masa tuhh hehhe ,then ada satu masa nih nmpk dia dkt kedai mamak azwa aww dgn mmber dia ,wahh masa tuh nak sgt ddk satu meja tapi malu HAHA.
then dapat tahu dia pakai bb maknanya ade laa bbm trus add hehe ,dari situuu laa mula berkawann HAHA 22.12.2012 harituhh ade laa first time ambek gmbr dgn dia malu bolee masaa tuhh maluu gilaaa time tuh habis paper & break semester ....28.12.2012 HEHE tarikhh tuhh menge-date dkt stadiumlarkin masa tuh johor DT vs johor FA firsttime tuhh kluar samaa opsss dgn kmbar ,ude,paan,ubai laa da hbis tgk bola ajak pegi makan sekalii HOHO ,bestt gilaaa ambek gmbar sekali HIHI ...

sikap dia hehe biarlahh menjadi rahsia sayaa orang lain tak bole tahu HOHO
yang penting adalah di hati dia :) saya menerima dia seadanya bukan kerana paras rupanya ,wang mahupun kemewahan dia cuma apa yang saya perlu adalah kekayaan sayangnya,cinta,kejujuran,kesetiaan..
apa saya nak bagi tahu dekat awak ANAK NORDIN saya sayang awak sangat sangat tahuu !
setiap saat,minit,jam setiap itu llaa saya rindu awak tahuu ...