super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


friend

hyy peace yaww
#30/01/2011 why tarikh nihh? sebenarnya nak post semalam entry nih tapi sister gunee laa

wahhh best yaaa 

click untuk isi kandungannya


masuk-masuk restoran (kfc) ,nampak syaf 
ehh kawan aku nihh ... cakap dalam hati ,sambil buat peace HIHI

then sape ntah cakap amir kawan kauu ?
amir mane err? nthh laa

minah say:
hyy bella/biela  di panggil ta dengar sangat laa
aku hanya mampu senyum and buad peace (:

 ini pulak ardani
HAHA ,nampak muka dia weee ^^ senyum sampai ke telingaa HIHI
masa tuh nmpk dia kat counter sebelah .

#aku rindu kat korunk taww hanya mampu beri senyum ikhlas.

masa nak oder tuhh ,aku terus jadi terpinga-2 taww ntahh di sebabkan mereka kuwtt
mom say: ehh nak oder yang mane?
aku:emm set f .
HAHA
then makan pown serba ta kena ,HAHA ini laa bila da nampak kawan (: