super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


already died

MATI pada malam tahun baru dalam dakapan bell...
mula-2 cam nih cerita nyaa :
masa nak kasi ubat selalu dia pandai keluar ,bila buka kandang nya itu aku mula hairan laa kenapa dia tak keluar .
WHY bell kasi ubat sebab harituh pergi klinik taw then orang tuh cakap nih boleh buta nih ))':
then orang tuh kasi ubat cream  suruh letak dalam mata dia ohhh lat bape harituh kasi ubat macam biasa tapi tetibe jhe dia muntah ,muntah macam manusia laa  selalukan kucing muntah bulu nyaa ..muntah air .
So nak ambek dia  aku mulaa bingung laaa  aikk asal badan dia lembik jhee ..
hemmm rupannyaa masaa tuh da nazak ...emmm mulut  dia  da keluar buih-2 taww mula-2 sikitt jhee

mengembuskan nafas terakhir 6.12 pm cm tuh laa  then tetiba mula aku menitis kan air mata sebab dia laa  anak kucing paling aku sayang WHY ? semasa anak-2 kucing nih lahir aku laa yg bersihkan nyaa ,jaga ,basuh dengan air suam ...
paling aku suka masa bila jhee bukak kandang dia keluar then ikut jhee kaki akuu ... comel gilerr ..

-sweet moment-