super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


siput

setiap orang pasti ada makanan favt. maasing-masing kan ..
wahhh mesti best-best nd pelik kan HIHI..
bagi aku salah satunya lauk favt makan dengan nasi yummyummm ialah siput sedut masak lemak cili api wahhh best tuhhh

#kecur di buat nyaa HIHI..

harituh teman laa mama pegi pasar taw ..beli laa ayam,sayur-sayur then mama beli siput sedut err yang belum masak laa ..hee
yang pelik si kakak(kembar) aku nih punya la bijaksana dia pergi letak siput tuh dalam freeze haiyooo mak aku tanya dia siput letak kat luar kann ..
dia jawab dia letak dalam freeze .
mak aku cakap abis laa siput tuhh ta penah di buat orang .
HAHA

aku just gelakkan dia jhee HAHA.. that's so funny