super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


seorang gadis mencari cinta...


Suatu masa dahulu ketika Mimi berumur 13 tahun Mimi berhasrat untuk mencari teman lelaki yang boleh memberikan Mimi cinta dan kasih sayang.


Di sekolah.Mimi telah berkenalan dengan seorang lelaki bernama A . M yang muda dia setahun , 12  , lelaki itu adalah lelaki yang pertama erti kata lain cinta pertamanya , dalam mengenali erti cinta dengan dia dalam mereka menjalanikan hubungan atau coupel tidak pernah sekali pun dia berinteraksi berdepan dengan buah hati dia menyebabkan kedua-duanya bersikap segan-silu.Mimi yang sering berhubung melalui telefon bimbitnya atau surat layang .
Sebelum ini dia telah meminati seorang lelaki bernama W . S , 13 . Tetapi dia telah menyembunyikan perasaan itu tanpa pengetahuan sesiapa hanya menjadi khayalan sahaja untuk menjadi pendamping W . S . Mimi yang suka pada W . S sejak zaman sekolah rendah dulu kerana kekacakkan W . S membuatkan Mimi jatuh hati padanya.
Pada mulanya Mimi hanya sekadar suka lelaki A . M  ini,apabila Mimi sangat menyukai lelaki A . M itu dia telah  melamar lelaki tersebut menjadi teman lelakinya.. Mimi yang berfikir " pad pad sapa cepat dia dapat " oleh kerana dia tidak mahu kehilangan A . M dalam hidupnya .


Di kawasan perumahannya , dia jugak telah menyukai lelaki bernama A . I , 15 ,kemudian lelaki tersebut melamar Mimi menjadi "girlfriend"nya , pada mulannya Mimi menolak , di sebabkan lelaki itu tidak berhenti mengganggu Mimi . Mimi tanpa berfikir panjang dia terus menerimanya tanpa pengetahuan A . M . Mimi tidak pernah di lamar oleh lelaki untuk menjadi ' gf '  malah Mimi yang melamar lelaki . Pada masa itu Mimi telah memiliki dua lelaki yang dia suka.Mimi yang tidak sedar bahawa dia sudah curang pada A . M . Hubungan mereka tidak bertahan lama disebabkan keluarga Mimi mahu berpindah di tempat lain,hubungan mereka juga telah terputus, disebabkan Mimi telah menukar nombor telefon bimbitnya.
Mimi ingat hubungan mereka akan berkekal lama ,tetapi tidak.Mimi telah berpindah ke tempat yang berdekatan dengan Bandaraya Johor Bahru , pada hujung tahun selepas tamat persekolahannya






bersambung..