super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


harapan..

hyy
assalammualaikum,
emmm,wah tahun nih tahun yang besar dan bermakna buat calon calon  UPSR PMR SPM '2011 kann??
mesti tengah dup dap dup dap...bg calon SPM  sudah 5 hari berlalu peperiksaan percubaan spm kann...mesti banyak dugaan buat semua,yelah kann apa yang kita baca ada yang tak masuk dan masuk,ada yang sampai pening menjawab terutama sejarah 2 kann kann... bila da pening korunk tidur sampai habis masa da kertas esei di biarkan  kosong macam itu syukur laa apa yang aku baca ,ada yang membantu aku untuk menjawab (:

harapan ...
  •  peperiksaan percubaan spm ni  lulus semua  8 subjek .
  • DEACTIVATE facebook-bellaa's yaww (bg sesiapa yang mencari cari FB aku tuhh  aku da remove ehh mesti tertaya taya kann).
  • tidak aktif lagi dalam hiburan (berharap).
  • beri tumpuan pada pelajaran.
  • berhenti berfikir pasal hiburan & " DIA "(if can)
  • no in relationship for now .
  • stop thinking about LOVE for this a while
  • JAUHKAN aku dari menghampiri laptop .
  • OFF handphone but i cant the reasons is if my mmber want to contact me if they have a problem.

i hope so i can do this....