super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


menagih simpati.



hyy guys ..
yang mane kenal aku uhh terutama budak kelas aku uh ta perlu risau tentang keadaan aku oke,yang penting fikir tentang keadaan kau dulu baru fikir keadaan orang lain, jangan ambek peduli lagi tentang aku ,aku tahu lah nak jaga diri aku ,aku bukan orang yang suka menagih simpati okee,aku bukan orang yang macam itu,
Biarkan keadaan aku macam itu lagi pown aku suka dengan keadaan sekarang aku ni tak perlu banyak cakap,lebih kan diam diri ,so ta de lah aku nih suka simpati kat orang tentang keadaan aku .aku rase ta merisaukan korunk pown ,ini semua adalah lumrah  hidup,ini jugak adalah cabaram hidup aku so tak perlu risau.
*sorry guys if korunk panggil aku ker cakap ngan aku serupa cakap dengan patung yang tak bernyawa bukan apa korunk malas laa nak layan duniawi ni ta bermakna pown buat aku . sorry again.