super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


fasting

wow hari jumaat yang pertama dalam bulan ramadhan syukur alhamdulilah pejam celik pejam celik da 5 hari puasakann, penuhh ag aww belum ponteng ag HIHI betul aww,
dalam pukul 9.40 cikgu bm masuk(pn.noraakma) alamakk nak pegi tandas,si sofea and colleen pegi cabut dulu cikgu masuk dia keluar,ishhh biadap seyh aku yang nak pegi toilet dia yang keluar dulu sabar jhe lahh..

depan toilet:
berbualan antara guru cina ,aku dan ezza
guru:ehhh puasa-puasa pown pergi tandas ker?
aku,ezza: alah pagi tadi da minum air banyak cikgu
guru: ehh bukan pagi tadi da buang ker?
aku,ezza:arkkkk (byk songel pulak) pagi td da buang*aku gram ,aku menjawb alah cuci pinggang opss tertinggal *buah pinggang patutnya

haiii sabar jhe laa pergi tandas pown kena marah ker cikgu kat kelas tak marah pown nak pergi tandas cikgu cina nih beriyaa maraa ehh...