super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


bazaar ramadhan

hyyy,
balik sekolaa bukak baju baring atas katil tertidur HIHI,fikir punya fikir dibuai mimpi ,huh..
sedar-sedar pukul 5 lebih bieha pown dah sampai rumah mengetuk bilik,aku oergi kunci bilik,dia mengetuk tahu laah tuh aku tidur ambek kunci bilik kat depan .
lepas tuh dia cakap nak ikut pergi bazaar ta?
aku dengan itu terus pergi toilet mandi-mandi,then sembayang.siap-siap nak pegi bazaar.
waahhh ( ! ) first day dalam bulan ramadhan ini beli dekat bazaar ramadhan tmn sri pulai,huhu tapi macam tak best laa ta ramai macam dulu,emmm,ronda-ronda cari makan tak tahu nak buke apa selalu kat rumah masak makan jhe tak payah pilih-pilih nih kena pilih emmm,?? (muka blur)
masuk jhee bazaar uh terpang-pang muka *** hihi ada lahh ,kawan aku uhh,thenn jalan-jalan nampak aizat *ehh tuh macam aizat jhee,tgk-tengok betul ehh,lepas uh nampak budak beday geguurl (wawa haris) lepas uh nampk pulak si captain smktu(kadet polis)
bilah bieha *ehhh sapee panggil  then aku tgk belakang budak yg jual air uh panggil sape arkk tuhh nth kenal pown ta ,ummm tuhh yg pelik
what happen this day ,is happy .