super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


the truth

Sejak tahu perkara yang sebenar pada mulanya agak terkejut apabila mengetahuinya,tiba-tiba sebak di dada lalu menitiskan air mata .Apa boleh buat jika seseorang itu sudah membenci kita,padahal dia telah berjanji akan lupakan perkara yang lalu ,tetapi bagi si dia tidak perlu dilupakan ,yaa aku sedar aku pernah buat perkara yang diluar jangkaan ,please lupa kan perkara lalu ,atau pun awak sudah tidak mempercayai saya lagii


Hati manusia kita tidak boleh membaca tetapi riak wajahnya terpang-2 juga fikiran mereka dan kita tidak sama apa yang di fikirkan si dia kita tidak boleh tahu,Ini kan cubaan yang engkau berikan kepada hambamu yang lemah ini.. 


Kenapa aku dilanda masalah ,masalah datang dengan tiba-tiba sahaja,bilakah engkau akan pergi wahai masalah.pergilah jauh-jauh jangan datang lagi kepada aku ,
aku rase segala masalah yang datang akan membuatkan air mata keluar dengan tetiba sahaja..




Pagi tadi aku mimpi si dia
Dia pergi begitu sahaja ,dan meninggalkan sepucuk surat serta lukisan/gambaran tentang kisah lalu, pada masa itu aku puas mencari dia ,aku tak tahu kenapa ia pergi ,tanpa khabar kepada keluarganya ,
pada masa yang sama airmata aku seolah-2 ia benar berlaku aimata yang keluar tanpa henti ,apa yang harus aku buat,,aku sangat menyayangi dirinya,


Adakah ini cubaan atau pun ia akan benar-benar berlaku ..???






selepas ini no TEXT no CALL to all men (mybe) bila perlu jhe cari
YOU CAN DO THAT BELLA.