super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


PHOTOSHOOT at putrajaya .....


assalammuaikum...
sorry guys da lama ta update blogger yang da berhabuk nihh .^^
BUZYY sangat  sebelum cuti dan selepas cuti biasa laa sebelum cuti examination kann ?? dan selepas cuti pula seminggu keje dengan mak dan seminggu lagi uh ikut mama pegi putrajaya,klang, ..
Sebenarnya hari rabu pergi putrajaya lepas itu mama cakap nak pegi gari selasa aduii sooryy tuhh my BFF sebab ta dapat pegi beday party awak ..da 2 tahun ta dapat pegi tahun lepas sebab abang kita excident ..
then besoknya kita pula excident tahunn lepass aww.. genap ler 1 tahun memory dalam ingatan untuk kenangan itu.


Ini di hadapan Restoran Nasi Arab ape er namee ?lupaa lerr hihi kat presint bapee ??lupaa ,,ta ingat pulak memang sedap laa..ramai orang makan kat situ..yang peliknya makanan lambat pulak sampai air yang sampai dulu .HAHA..
Add caption
Ini dekat picc ker apee err?HAHA biasalaa putrajaya kan besar nama pown pelik pelik HEHE
hushh korunk nak tahu tak masa ini panas terik aww..
*abis laa makin gelap aku 
ini tempat SYED MUZAFFAR SYUKUR   kahwin aww sorry lerr if salah eja nma nyaa HIHI
WOW! besar gilee bolee masa tuh ade mesyuarat YB YB kuwtt HAHA. 




Ini kat  tempat  jogging  HAHA
tempatnyaa lawa so ambik laa photoshoot kat sini ..
macam macam aku poss tapi yang pelik budak budak nih suka kat  high heel yang aku pakai
HAHA..



di depan masjid tanah merah makcik aku cakap nih laa masjid dr.mathadir  wow lawa gilee .. 

Ini kat tempat I-CITY  actually masa nihh renyai renyai so ta ramai sangat laa orangg 
tpii sedihh gilee masa itu ade SHOWDOWN   aww  ;'((
ta dapat pegi mak kita ta bape sehadd kann .. emmm..

Lepas jhe pegi I-CITY pegi makan kat tempat uncle wilian kat manee err .HIHI..
hushh aku oder lhaa fresh oren juice aww tibe tibe datang mug ambek kauu ! jenuhh laa aku nak abis kann sikit skit aku minum finally abis jugakk .HIHI..
sedapp gile carbornara sedapp gilee 

Tak ingat laa kat mane tapi NASI ARAB nih pown sedap jugak wow banyak jugak laa aku tambah HIHI
sajee laa aku oder fresh oren ..tpi ade saiz pulak uh aku oder la XL dalam otak aku pk kecik sikit kuwt tup tup besar jugakk HAHA nihh susah sikit nak abis kann abis perut aku penuhh dengan airr HAHA


THE END