super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


sport day

HYEE GUYSS , sorry da lamee ta post .HIHI. bzy sikit lhaa maklumlah musim peperiksaan kannn .HAHA.
dalam bulan 4 telah berlangsung nya SUKAN TAHUNAN SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SKUDAI .
saat yang mendebarkan bagi semua peserta yang bertanding pada hari tersebut ,termasuklah aku *dupdapdupdap. 
bilaa nak lari nihh da ta sabar sabar HAHA.


 acara 4x100m perempuan senior kumpulan ZB ude,noreha,mastasha.bella . photo kat atas nih bersaing dengan bdk neptune aww ,,pehh nak kejar da ta bolee seyhh sipi jhee law ta da JOHAN.HAHA ta peh lahh naik johan pown okey gakk enn dari ta dapat langsungg kann .
memang aku lahh tiap tiap tahun ambek part larian yang last sekali .HAHA.bak kata kawan aku konon STAR  arkk tuhh .^^
nihh pingat untuk acara perempuan tarik tali KAMI JUARA BEB ! ZUHAL lahhh ... JOHAN bdk bju hijau uhh,NAIB JOHAN bdk bju biru KETIGA bdk bju neptune KEEMPAT cgu yg berbaju pink uhh .
HAHA. dia orang kata err aku tgk semua besar sorang jhee kecik ^^ aku lhaa tuhh err jangan ingat kecil ta kuat aww ,kuat beb . pewittt .

Perhatian kepada semuaa yee ZUHAL setiap tahun dapat tempat ke 4 yee ,tahun nihh kami pecah rekod zuhal ke3 , HAHA kesian BUMI kalahh yee  .. JOHAN NEPTUNE NAIB JOHAN MARIKH .
pesaing yang amat sengit dengan bumi ,pada mulanya ZUHAL last sekali ,dengan pertambahan mata ,dan kami byk menang serta meningkatkan mata rumah sukan akhirnya ZUHAL ta kalahh taww.HIHI banggaa beb ..

mengambil acara dalam:
larian :
4x100m:tmpt kedua
400m:tmpt ketiga (jd penganti )
200m:tmpt pertama
lompat jauh:tempat keempat
lempar cakera:tmpt kelima.

sukannnyaa sayaa sebab baru FIRST time dapat EMAS pewiitt .law nak tahu ceritanyaa sebelum nih saya ade post http://bellaasyaww.blogspot.com/2011/04/terpekik-terlolong.html
SYOKK GILEERRRR ^^