super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


FINALLY

YEAHHH ( ! ) 
kerja khusus untuk seni akhirnyaa da siap leganyaa ..lepas nihh aku kena buli pulak dengan mmber mmber*mybee kuwt .HAHA. da boleh duduk goyang kaki jhee ,hihi . aku berpuas hati menyiapkan hasil kerja seni ,andd bangga laa dengan lukisan yang aku buad dan mewarna hasil tangan sendiri andd thanks untuk cikgu pah dan cikgu fatimah serta rakan rakan yang membantu . 


terima kasih daun keladi 


^^ padam muka kepada sesiap yang ta menyiapkan kerja khusus nih sebelum naik cuti sekola sebab cgu nak bg nama kat pk hem then diaorangg kena dendan .. BOOOOOO.
tuhh lahh suruh siapkan korunk buad donno jhee kannn ..semuanyaa nak suruh kawan yang buad mbuad lahh sendiri nanti kau yang puas hati jugak dengan hasil seni kau tuhhh 
 *saket hati giler dengan mmber mmber  aku ,menyuruh orang lain yang buad dye punyee ingat kitaorang nih kulibatak kau apee CHOYYYY


thankss again wahai cikgu pah cik fatimah and kawan kwan alif paku wan lagii sapee err thanks sbb tolong aku spray kan helmet aku mane lerr taw nak sprayy sprayy nihhh
HIHI...