super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


KOMPLOT

HARI JUMAAT, 


lepas jhee habis waktu sekola terus pergi KLINIK SEJARAH *err asal pulakk ak ,wajib kerr ..grrrr 
thenn cgu cakap awak (bella,syera,aimi) terpilih untuk klinik sejarah ,errr terpilihh rupanya ingat cgu saje saje masukkan .HAHA. kelas habis dalam kul 1 .10 cm tuhh lhaa .terus pergi kantin
Kat kantin ta tahu nak buad apee cari si colleen nih ta de aku apa lagi tido lhaa dengan suara budak budak petang yang memekak kat kantin HUSH buad pekak jhee lhaaa ,lama jugak aku tido dalam setengah jam cm tuhhh ,HAHA. tetibe ade orang call RING RING  rashid yg cll ingat kan kenapa ? rupanyaa dia tyee apee errr ?*lupa suda .HA ! buad ape?tido . kat mane ? kat kantin, sekolaa   napeee ? jap lagi aku datang  .hemm okeeyyy. Tunggu punya tunggu manee lhaa budak nihh ,lama nohhh aku pown beli makann ,malas nak makan berat berat makan kopok lekor ngan air jhee .*DIET err ? HAHA. 
tunggu si rashid nih sampai pukul  3 ta sampai sampai aku pown pergi astaka ,datang datang ta de sorang pownn apee lhaaaaa ..


 duduk kat astaka sorang sorang sampai lhaa dia orang datangg punya lhaa PANAS terik  ,naseb baik ta hujan bole training .* errr kaki kau kan sakit nak training  ,gilee betul si bella nihh.
lepas jhee training kann hujan pown turun semua berteduh kat astaka , errr selipar aku manee seyhh ? pergi lhaa lari kat tmpt bermulaan 100 meter aku pegi tinggal kan kat situu apee lahhh aku nihh . naseb baik kuyup sikit jhee ,da lamee berteduhh kat situ hujan pown makin kuat  kat astaka da lhaa ade yg bocor bumbung nyaaa ,da semuaa berlari tahu kena basahh .. errr budak budak nihh bolee pulakk main hujan ( azmie,alif,hazziq,zai,harris,wan,ekey,sham,pzul, lg sapee err ta ingat) apee lhaaaa mula mulaa cam gni sebelum hujan sape nthh  ambek tali skipping  masa hujan kat astaka :tengah tengah astaka:si mastasha ambek then si zai lhaa mula kann main tali skipping aku nd mas pegang   bengongg betul bdk bdk nihh ta pasal pasal jatuh da lah licin . 


errr korunk nihh mentang mentang si azmie nihh kecik suka sukaa jhee terlentang da lhaa penuh air kat astaka .tibe tibe jhee aku dapat idea aku pegi kat ekey ,aku cakap "ekey buad kat pzul pulak" ekey pown pegi kat bdk bdk nihh buad rancangan ,aku tgk muka pzul pown da pelik ennn ... dia orang apa lagi sorang sane sorang sini dia lintang pukang lari pegi pdang dah lhaa ade petir aduihh da kena mara dengan cgu HAHA. tapi memang best lhaaa ,lepas tuhh aku pegi kat pzul ."pzul ak da kasi present tok kau nd happy birthday" hehehee 
best kann hadiah dari kita oranggg sampai bju kau koyakk kann ! haha  .



HAPPY BIRTHDAY PZUL 

si mas ta habis habis maen hujan katanyaa dia suka maen hujannn ,then si mas pegang aku nak jatuh kan aku ,sebelum tuhh aku cakap ngan mas jangan aku ade peristiwa yang menimpa aku mengenai kepala, tetibe jhee dia cekup aku  aku apa lagi naseb baik ta jerit 1 sekola nak menangis pown adee  HAHA ape lhaa mas nihhh ishhh SABAR JHEE LHAA  naseb baek dia ta buad .HUSHHH.