super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


GET A GOLD

19 APRIL 2011 ,3.30 BERTEMPAT DI PADANG SMKSKUDAI 
telah berlangsung nya acara sebelum sukan  bg acara 200 m L/P 18, l.cakera L/P 20,r.lembing L/P 20,800m L/P 18, lg tuh jhee kuwt .

Perasaan tuh ta payah cakap lha gementar,nak terberak ,terkucil semua ade ,mula mula lelaki bwh 18thn lha yg mulakan dulu hushhh .. then perempuan pula dalam 10 minit baru perempuan . wahhh ( ! ) naseb aku memang baik sebab dapat last sekali tmpt law dari depan aku lha orang line first lhaa HIHI  selamat ta dpt line last sekali HAHA. Pada masa tuh jugak lhaa kaki aku saket balik alamak cam ner nihh tapee tapee bel you can do it okee. 

readyy ~

hemm perasaan gementar semua hilang apabila cgu zakaria tekan *teeeeeeeeeeeeettttt  before that naseb baek lha si NAZRUL HAKIIM nih ade kat seblah sbb mengambil gmbar dia cakap KAU TERUS PECUT JHE aku pon dengar lhaa nasihat dia terus aku pecut ,sampai jhee depan astaka naseb baik ta jatuh da ta larat nak lari tapi dengan semangat nak menang berjuang habis habisan *choyyy 
masa tengah lari tuhh err ~ pelik seyhh asal sebelah aku ta de orangg wahhh aku ke yang first macam ta percaya seyhhh ..

sesampai jhee dekat garisan penamat aku melompat kegembiraan *yahoooooo  AKU MENANG yeahhh selama nihh ta percaya lari secara individu taww dapat EMAS pulak tuhhh .selalunyaa aku lepas lari terus LEPAK awww . nihh dengan gembira tak terkata ta geti duduk diam  .Nak duduk pown macam tak best HAHA. *sapee ade mase tuhh memang korunk tahu gelagat aku macam manee HIHI.

masa penyampaian hadiah kepada pemenang pemenang kannn aku excited gilee beb . HIHI cgu probabthy lhaa sarung kan pingat dekat leher aku HAHA. sekali gus aku menganjing cgu muruga  .padan muka diaaa  ((:
then dia bolee ckp nnt saya gagal kan ea kerja khusus awak pergggggghh bolee gituu pulakk ennn ..
tapi apa apa bolee THANKS pada yg beri sokongan ,nak ucapan congret okeee ..
tapi yg ta best uhhh dia dia ta cakap pe pe pownn ;'((