super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


hampa.

kadang kadang dalam persahabatan akan berlakunyaa pergaduhan antara satu sama lain,situasi aku semasa dalam latihan tarian di dewan aku sudah memberitahu dia orang nih aku pening kepala ,dia orang kata OKEEtak ?aku jawab hemmm ... then tetibe kepala aku da berdenyut-2 macam apee daaa... aku tahan jehhh .. masa nihh aku tengah bersandar kawan aku taye biela oke tak ?aku diam jea tetibe salah sorang kawan aku nih bole cakap TAHAN jea lah sikit *ta bpee nak ingat yg penting ade ayt yg aku besar kan tuhh dia punya cakap tuhh macam argggghh malas lhaa nak cite menyakitkan hati jhee , ta lame kemudian aku terus keluar pergi toilet duduk atas meja nangis dengan kepala yg tgh berdenyut denyut nihhh ..(dalam toilet timee tuhh ade anak cikgu hemm .aku buad bodoh jeehh sampai budak tuhh pelik nape aku nangis) *dia ingat aku saket kepala macam saket perut boleh tahan ,tuhh naseb baik aku ta pengsan kat situ . = ='


dalam bapee minit aku keluar duduk kat meja yg ade kat luar dewan tuhh , then era ngan sape ntahh  datang kat aku,era cakap nak ta minyak sapu kat kepala ,ak geleng ,era sapukann jhee .hemmm  

thennnnn ta ingatt daa sampai tuhh jhee ingat yang penting kenapa orang lain ta faham perasaan kitaa ,kita jeh kena faham perasaan dia . hati dia jeh kita nak jga hati kita sape peduli ????