super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


kau yang ego lah

khamis yang lalu .
selepas balik sekola pergi tukar pakaian dekat surau lama ...
lepas jhee tukar pakaian tuhh ... Muza pergi cek agaknya kasut dia, bellaa*jerit kasut aku hilang HA? lah tadi aku letak dekat dengan kasut kau kan bella .aku jawab ye ..dia fikir harris yang ambek... da nangis pulak kat situ (berbisik dalam hati: mmg lah muza nangis beli kasut tuh pakai duit sendiri  ,mane ta nangiss kann) aku pown ckp muza da da jangan nangis nnt kita pergi cari okee ... hushh naseb bak tengah kemas kemas uhhaku patah balik tudung sekola ta tertinggal..

semasa di luar surau
muza punye lah risau ,nangis jeh ,pikiran buntu pown ade aku tengok dia ..naseb baik aku bawak sapu tangan tok kesat lap peluh *errr da basuh taww wangi lagi.aku pown kasi dia nak kesat air mata mu ....
ada ker patut cakap MUZA NIH EGO lhaa patutnya tenang kan muza n ih lagi membebel .plus makin beri tekanan pown yee jugakk .aku ta mampu nak buad ape ape apa yang cuma aku bole buad hanya tengo reaksi dia jhee
kesian aku tengok muza ,aku ta bolee tengok bestie aku nangis tapi nak buad macam manee err SI uhh adee

semasa di kantin
GRRRR -
memang menyakitkan hati jeh .makin tak suka aku tegok perangai kau lah..
aku duduk di belakang muza ,aku cakap da muza jangan nangis lagi nanti kita cari taww *kenapa setiap apa yang aku cakap mesti ulang dari mulut dia .arkkk benci seyhh .
ada ker patut dye cakap aku nih makin nak pressure-2 dyee *NAK MENJERIT jhee sape yang pressure sapee nihh aku nak tenang kan muza ada ker patut dia ckap aku  nak beri tekanan kat muza,then halau aku pulak ,lalu pergi nak beli mee rebus berlinangan air mate aku *bell cool okee  ,naseb baik aku maseh ade tahap kesabaran lagi ,kalau ta sampai peringkat tahap kesabaran aku .aku da makin kau lha .paak'kal kau nih bf bestie aku taw ..




tolong lah cermin diri kau dulu sebelum nak menilai orang lain ,perangai sendiri yang ta betul nak mengata perangai orang lain pulak .pikir dulu sebelum cakap .dan pikir dulu apa nak cakap jangan pikir hati kau jeh nak jaga .hat orang lain sapa nak jaga.
jangan ingat kawan-kwan kau suka perangai kau tuhh ..