super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


azam 2011

weee welcomee 2011, wahhh dah 2011 nihh nak azam baruu azam 2010 tinggalkan buat kenangan jehhh. Azam 2011 sayaa nakkkk:


  • saya nak jadi budak baik
  • saya nak jadi pendiam
  • saya nak siapkan semua 'homework' yang cikgu bagi
  • saya tanak terpekik dalam kelas cakap "korang senyap boleehhh"
  • saya nak belaja rajin rajin tahun nih spm
  • saya tanak bercinta tahun nihh
  • saya nak jadi ulat buku
  • kalau boleh kurang bergaul dengan kawan kawan
  • kurang makan tapi lebih banyak minum air masak
  • saya nak aktif dalam sukan kerana itu minat saya
  • saya nak buat yang terbaik dalam spm kalau boleh nak score A dalam subjek tertentu
  • berfikiran sentiasa positif
  • kalau boleh jarang guna 'handphone'
saya akan cuba dan buat perkara perkara di atas sebaik mungkin dan doakan saya berjaya dalam SPM 2011