super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


jamuan 1 malaysia







hye blogger,
ary nie kami semua form 3 telah mengadakan jamuan bg form 3 saje..
jangan cemburu ...
saya telah menjadi peserta fashion show..
ramai rakan rakan saya telah memasuki
pertandigan yang di adakan
majlis berjalan sungguh meriah sekali...

saya telah memperagakan kebaya moden telah mendapat number 6 daripada 26 peserta..
saya rasa sungguh gembira ..
selama nie saya tidak pernah memasuki pertandigan fashion show..
hahaah

kek 1 malaysia telah ditempah oleh guru smkskudai ..
dibuat oleh ibu tercinta saya..
ramai rakan rakan memuji kek mak saya buat
hahahahaha