super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


at bazzar ramadhan

hellow blogger,
hari nie aku tusen dari kul 3 sampai 4.30
then mak aku ajak g bazzar at kg.melayu
tiba jea kat sane bazzar pon sudah ramai orang
tmpt letak keta pon adw but jaoh dari bazzar....
mula-mula aku nampak adw orang bawak bubur lambuk.
so aku pon g kat masjid uh..
tiba jea at sna adw sowang pakcik nie nampak aku..
dia kat 'per ah luper'cam org tua ar.hehehhhe..

kat bazzar uh kena mengurat jea aku n kembar aku..
aku..
layan tak layan jea..haahhha
kembar aku lak sengih2..
kat satu gerai nie mak aku nak beli per ar..
mula-mula harga dia kasi rm15 kot..
aku datang jea dapat 13 ahahahha
time uh ngan mcj ngan mmber
biasa ar....wat lawak..
mak aku ingat aku ketawakan org uh..
hahahahhahhaha

lepas da jalan uh..
aku terpandang kiri ...
nampak....
nampak..
nampak...
pakcik yang mintak sedekah...
cian pak cik uh...
aku pon sedekah se ikhlas hti aku...
uurmm..
cian pak cik uh...
cgu ckp law bersedekah dapat pahala aw..

macam-macam gaya aku lihat kat bazzar uh.
biasa ar...
rambut warna-warna...
org balik kerja ..
memang .
macam-macam bau adw..
lagi-lagi tempat bakar ikan ..
habis baju aku melekat ngan asap uh..

mak aku cakap kat kampung melayu uh best...
pusing-pusing dalam 45 minit jea...
macam-macam juadah ade...
ha..
ape lagi da taw
gi loorh kat ane...
kg.melayu..
huhuhu.
(=