super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


abg pulang!




abg aku yang pertama balik dari kerja(ntah dye keje ape aku pon tak taw.)keje dia bukan kat jb loorh.

name die muhd hassan b mohd minhat perasan name syed kononnye.dia nie cam bdk kecik hahah.mak aku ckp die nie abg bongsu perangai hu.

susah nak cakap loorh.law korang nak taw keje dia nie merantau malaysia hahhahah.umur dia 21 taun angan-angan umur 30 tahun perasaan habis..

dulu dia cam nie(kat kiri).disebabkan dia nie keje so dia jadi cam nie lak(kat kanan).bila da keje aku cakap kat dia ''bila nak topup aku''huhuhu .dia kata tunggu aku kaya hahhahha.kelakar ar...

da ar law aku da cakap o taip mmg tak berhenti so ni jea aku nak tulis...ar..