super awesome
sweet owner

aaauuuummmm



Diaries Owner stolen Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome:D


Bigfoots!



FLY ( ! )

twitter @ sharifahpnabila
Facebook: bellaa's yaww
Owner: ZAIRA
Others:   


masuk pertandingan sains







Pada 18.06.09,khamis yang lalu saya dan dua orang rakan saya memasuki pertandingan membina menara paling tinggi dan kukuh.Kawan saya itu ialah muhannad farhan dan abdul rashid.Kami diberi masa selama 20 minit sahaja.Selama 20 minit abdul rashid sudah 'blur' untuk membuat reka tersebut saya dan farhan cuba sedaya yang tinggi.hahahhha.kami ditempatkan di makmal sekolah,pada masa 6.10 minit.kami dan beberapa kumpulan yang lain hanya di beri kertas A4.Fikiran siapa agaknya bijak untuk membuat menara munggunakan kertas,tinggi,kukuh agaknya...Sya tidak tahu keputusan para juri(guru sains kami ptg,dan pagi)...apelah agaknye kuputusannye.
kelas kami menghantar seramai 6 orang pelajar iaitu puteri nabilah saya sendiri,muhammad farhan,abdul rashid,muhammad syakirin,muhammad nurhidayat dan irfan syazwan.Setiap kumpulan hanya tiga orang.Keputusan saya akan paparkan akan datang.